Michiel Munneke Directeur World Press Photo Foundation Hoe zorgen wij dat we jaarlijks op zo'n 80 locaties over de hele wereld exposities kunnen realiseren met een minimum aan kosten en mankracht? We zijn al 2 jaar op zoek maar niets voldoet.
De klant weet vaak niet wat zijn echte wensen zijn, omdat hij te sterk gericht is op het eigen proces én zijn verleden. Maar nog belangrijker: omdat hij niet weet wat mogelijk is. Gevolg is dat hij de behoefte die hij heeft, vertaalt naar bestaande oplossingen. En daarvoor hoeft hij niet bij u langs te komen, die bestaande oplossing kunnen waarschijnlijk velen leveren, het aantal substituten en alternatieven is enorm en deze zijn vermoedelijk zelfs goedkoper.
Voor innovatie op elk vlak is het noodzakelijk te beginnen bij de relatie met (potentiële) klanten. Huidige markten vragen allereerst om een veel inniger begrip van klantrelaties met uw organisatie en aanbod. Dat is waarmee DNA|DNA uitgesproken ervaring heeft. Wij gaan op zoek naar de vraag achter de vraag of duiken zelfs nog dieper in de oorzaken van de klantbehoefte. Op die basis verzamelen en ontwikkelen we ideeën voor diensten en producten en brengen deze als marktkansen in beeld.
Wanneer eenmaal de beste ideeën zijn gekozen, begeleiden we waar nodig de ontwikkeling en introductie.