Value Innovation Scan


Opdracht  Over een periode van zo’n 25 jaar zijn de partners van DNA|DNA op regelmatige basis betrokken geweest bij strategische sessies van de De Meeuw Groep. Daarnaast heeft DNA|DNA de directie ondersteund bij het uitvoeren van visie en beleid en het opstellen van operationele plannen.

Resultaat  Dossiers met titels als ‘Van componenten tot compositie’, ‘Hybrid Examples’, ‘HomeMade’, ‘to value in new ways’, en ‘Me, Myself and I’ hebben richting gegeven aan ambitie en beleid van vooral de nationale organisatie.

Er is veelal antwoord gegeven op vragen als: welke thema's in maatschappij en markt kunnen als basis dienen voor onze strategische focus, hoe ziet de waardeketen eruit, waar kan de onderneming zich daadwerkelijk onderscheiden en dus klantwaarde creëren, welke inspanning moet daarvoor worden gedaan en hoe ziet dan het aanbod er in grote lijnen uit. Dossiers bevatten zowel schriftelijke als visuele richtlijnen naast technische en communicatieve randvoorwaarden en actieplannen.

   Meer projecten binnen deze samenwerking