Elke samenwerking begint met een goed gesprek: het benoemen van dat wat u echt bezighoudt, het formuleren van de concrete adviesvraag met bijbehorende verwachtingen en budgettering.
DNA|DNA adviseert cliënten in verschillende industrieën op het snijvlak van strategie, innovatie en organisatie. Van complexe strategische vraagstukken tot meer functionele positionerings- en segmentatievraagstukken. Wij onderscheiden ons doordat onze adviezen niet alleen gericht zijn op de strategie maar ook op de toepasbaarheid en ondersteuning bij de daadwerkelijke implementatie ervan.
De uitdaging om klantwaarde en bedrijfswaarden te innoveren en zo de concurrentiekracht te versterken, is voor bestuurders en managers aan de orde van de dag. DNA|DNA heeft daarvoor verschillende methoden ontwikkeld zoals de MVO Quick Scan, de Opportunity Quick Scan en de Value Innovation Scan. Het zijn feitelijke en creatieve verkenningen om snel inzicht te krijgen in algemene of specifieke strategische thema's, kansen en vervolgstappen.
Voor veel vraagstukken is het voldoende om eens te sparren met een relatieve buitenstaander. Ook wanneer de vraag nog niet concreet is, kunnen wij deze rol direct invullen.
Daar waar nodig ondersteunen wij het management bij de ideegeneratie en vervolgens het operationaliseren en implementeren van uw plannen.
Het komt regelmatig voor dat tijdelijke taken worden afgesproken op basis van een periodiek budget en een transparante urenverantwoording achteraf. Onze tarieven behoren tot de laagste in de sector, genoeg is genoeg. Op verzoek geven wij u graag een overzicht en toelichting. Download onze Algemene Voorwaarden