Onze aanpak om snel en ondernemend het innovatiepotentieel van een organisatie te herkennen waarmee bestuurders en managers duurzame strategieën voor groei kunnen plannen.
Een genuanceerd beeld en bijzondere inzichten in de werkelijkheid van onszelf en anderen.
Inspireren, dat is het idee.
De toekomst is nieuw! Is de eigen capaciteit en creativiteit voldoende om uw ambities te vertalen naar korte termijn acties?
Waarde-innovatie door differentiatie én kostenverlaging. De ontdekking van nieuwe, onontgonnen marktgebieden.
DNA|DNA heeft voor World Press Photo het expositiesysteem ontwikkeld dat de basis vormt voor reizende tentoonstellingen in meer dan 100 steden per jaar.
Over de grootste conceptuele verandering in ons denken.
Het analysemodel van DNA|DNA toont hoe de vraag naar waarde-innovatie effect heeft op alle functionele en operationele activiteiten.
Interessante bijdragen van Todd Kashdan, John Burger, Cristina Murphy, Ann Mehl, Kars Alfrink en Reint Jan Renes.
Intuïtie, haar enorme vermogen en inzetbaarheid.
Coaching jonge ondernemer leidt tot nieuw businessmodel: watersport voor iedereen.
'Het geloof in vooruitgang' als drijfveer voor teveel bedrijvigheid en het pleidooi voor vrijwillige eenvoud.
In een oogopslag de actuele wereldcijfers - die tot nadenken stemmen. Beschikbaar gemaakt door een team van onafhankelijke ontwikkelaars en onderzoekers.