Management theorieën en bijbehorende modellen bieden niet zomaar garantie op succes. De inzet van creativiteit blijft daarvoor onontbeerlijk.
Een verkenning samen met uw team om zicht te krijgen op de marketing- en communicatiekansen, de quick wins en vervolgstappen.
Onze aanpak om het innovatiepotentieel van een organisatie een krachtige impuls te geven. Daarmee kunnen bestuurders en managers snel en ondernemend duurzame strategieën voor groei plannen.
De MVO Quick Scan op basis van ISO-26000 vormt het uitgangspunt voor een beheersbaar MVO-beleid. Het geeft direct inzicht in welke domeinen van de organisatie u nog duurzamer kunt ondernemen.
Het analysemodel van DNA|DNA toont hoe de vraag naar waarde-innovatie effect heeft op alle functionele en operationele activiteiten.
Uw concurrentiefactoren uitgezet tegen de waarde die uw klant hieraan ontleent. Het verschil tussen het oude en toekomstige profiel bepaalt de noodzakelijke acties en daarmee de investeringsbehoeften.
Kwartaaloverleg van sleutelspelers in de organisatie zorgt voor betrokkenheid en focus op uw toekomstige strategische ontwikkelingen.
Wat is uw reactie op... ?